TORSDAG MORGON


G O D M O R G O N


Usch, vad irriterad jag är. Börjar inte förrän 11.40 idag, vilket jag älskar! Trots detta så vaknade jag 07.40 av mig själv imorse. Störande, eller hur?!
Aja, det är väl den skiten man får ta när man är van vid att gå upp runt 7 varje morgon. Blir ju en rutin liksom...

Juste! Imorgon ska jag ha mitt styrketest för mitt knä. Då får jag veta om jag måste fortsätta med sjukgymnastik, eller om jag kan börja dansa igen! SPÄNNANDE :D


 

Inte så glad över att vakna tidigt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi tycker att din egen blogg är jättefin. Du skriver så roliga och intressanta synpunkter, så vi ser fram emot att få följa din framtid.

Hoppas även att ditt knä är ok nu.



KRAM från Mormor och Morfar

2010-09-30 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0