FRÅGESTUND ÖVER, DAGS FÖR SVAR

H Ä R  K O M M E R  S V A R E N  F R Å N  F R Å G E S T U N D E N  D Å .
E N J O Y !


Vilka bloggar läser du varje dag?

Jag brukar läsa Paows, Mr Morgan & Kissies (varför vet jag inte...).

Favoritbloggen?

Hmm, det måste nog vara Mr Morgans, men tyvärr så uppdaterar han inte så ofta! Dock så gör han väldigt sköna videobloggar! :D

Vad brukar du drömma om?

Haha, svår fråga. Är väl olika varje natt? ;)

Kramar eller kyssar ?

Beror på vilket humör jag är på

Singel eller förhållande ?

Hmmm, förhållande

Choklad eller lösviktsgodis ?

Lösviktsgodis :D

Hemmakväll eller utekväll ?

Utekväll, helt klart!

Facebook eller blogg ?

Vet inte...

Vad fick dig att börja blogga?

Tycker om att fixa och trixa med sidor och det kan vara skönt att skriva av sig ibland också!

Hur gammal är du?

17 :)

Är du ihop med någon?

Nope...

Har du någon bästa vän, isf vem?

Yep och det är Jessica!

 

Favorit färg?

Tycker att lila är skitsnyggt!

Vad är det bästa du vet ?

Det bästa jag vet... hmmm... mitt liv? ;)

Favoritmat?

Revbenspjäll, MUMS

Favoritklädesplagg?

Mina röda converse

Har du någon gång blivit avslöjad då du försökt smyga ut?

Ne faktiskt inte! Och tro mig, jag har smygit ut många gånger...

Har du någon gång haft ett förhållande i över ett år ?

Nepp...

Har du någon gång slagit någon ?

Aldrig hårt. Är inte den som slår folk när jag blir arg

Skriv ditt bästa minne från sommaren 2010.

Det måste vara Peace & Love! :D Träffade så sjukt mycket skönt folk där!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör du? :)

2010-11-04 @ 13:39:59
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Karo

Sv: Tackar, haha! ^^

2010-11-04 @ 14:19:40
URL: http://cherryjelly.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Okej :). Är med bästavän ^^

2010-11-04 @ 14:33:41
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

är du intresserad av att köpa märkeskläder

klicka på länken och få de senaste trenderna inom mode till ett förmånligt pris :)



ha det så bra

2010-11-04 @ 14:48:44
URL: http://ladiesfashion.blogg.se/
Postat av: My

Tack så hemskt mycket för ditt svar. Ha det så kult på festen ikväll.



Hej då ;)



2010-11-04 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0